Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Patatesleri yuvarlak kızartmak

Sevgili okurcuklarım;

Ciddi yazı yazacak durumda değildim, kıdem tazminatım kuşa çevrilmiş, sevgilim beni 90-60-90 bi kadınla aldatmıştı, kıdem tazminatıyla aynı dönemde vuku bulması olayın vehametini artırmıştı. Yoksa aldatmayı pek de takmamıştım...Takmamıştım ama bu benim 100 metre içindeki iki salona kick box ve aikido eğitimlerine yazılmama mani olmamıştı...Olsundu, hayat böyleydi lafları da antidepresan niyetine cuk oturmuştu...

Ben en iyisi çocukluğuma döneyim dediydim...Kızartma yapılan yaz akşamları geldi aklıma...Sonra ilginç bir detay...Yuvarlak kızartılırdı patatesler...Ne oldu da tanrım dedim...şu parmak patatesler işgal etti hayatımızı...Nasıl yapmışlardı...Nasıl oldu da böyle kızartmaya başladık patatesleri...Üstüne üstlük mis gibi domates sosu dökülürdü üstüne...şu saçmasapan mide kandırıkçısı ketçabın yerine ...

Ah ah... dedim...Hiç bir zaman 90-60-90 olamayacaksın....Takılmayacaktım bu konuya... 

 
Toplam blog
: 25
: 541
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

15-20 yıldır ajandası olan, bazen gri hücrelerden bu ajandaya düşen yazıları fazlaca önemseyen bir h..