Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Patavatsızlıklara Karşı!!!

Patavatsızlıklara Karşı!!!
 

Doğru mu bu yorum?


Patavatsız yorumlara karşı, nasıl üzülmeden yaşar, ne gibi bir reaksiyon gösteririz?

Patavatsız: Ben "network" de ürün pazarlıyorum, deneyimliyim, size" olgun ciltler" için olan kremleri tavsiye ediyorum!

Tepki: Siz benim bir arkadaşımın ablası oluyorsunuz, ekmek kazanırken, bırakın insanlar kataloğa bakarak ne alacaklarına kendileri karar versin. Olgun ciltlere krem, sen kullanıyorsan işe yaramamış!
Kullanmıyorsan önerme!

Patavatsız: Emekli misiniz?

Tepki: Hayır, ama birazdan olacağım!

Patavatsız: Nereden?

Tepki: Sizin hayal gücü şirketinizden! Azizim ben belki herhangi bir işte çalışmıyorum, belki işe gireli az bir zaman oldu , çok var emekliliğe. Emekli ikramiyesine mi göz diktin?

Patavatsız:Arabanızın markası?

Tepki: Bundan önce başka bir soru sormanız gerekmiyor mu? Arabanız var mı gibi örneğin!!!

Patavatsız: Ek iş yaptığım bir yerde , bana aynı yerde çalışan başka bir arkadaş için, bu bey sizin eşiniz mi? Diye sorulan soruya;

Tepki: Önce benim evli olup olmadığımı sormadan, sazan gibi atlamanın bir anlamı var mı?

Patavatsız: Şekerim bence evlat edinmelisin yoksa çok yalnız kalırsın, benden söylemesi.

Tepki: Yahu, Huzur Evleri çoluklu çocuklu insanlarla dolu, çocuklarınızı yalnız kalmamak için yapıyorsanız, daha çok hayal kırıklıklarına uğrayacaksınız demektir.Benim böyle bir özlemim ya da kaygım yok. Senin varsa bunu bana da empose etmenin ne anlamı var? Evlat edinmek ne büyük bir sorumululuktur.

Patavatsız:Çocuklarınız var mı? Hem de çocuklar lar lar....

Tepki: Bir erkekle legal olarak yatarsın çocuk yaparsın, işlem bu kadar basit, ama devamı çok zor, dünyaya getirdiğin o insan yavrusuna gereken eğitim, sevgi ve ilgiyi gösterebilecek misin? Yoksa o çocuk senin egonu tatmin edecek, yalnızlığını giderecek bir maşa mı olacak?

Patavatsızlık aslında cehalette ısrarın bir sonucudur. Kişisel gelişime önem vererek, okuyarak, düşünerek, empati kurma yollarını öğrenerek, ağzımızdan çıkan sözlerin nereye varacağını iyice hesaplayarak, yaşamalıyız!

Ne ekersen , onu biçersin. Kalp kırmak kişiye hiç bir şey kazandırmaz, karşımızdaki kişiye söylediğimiz bir söz ile umudunu kırmış olabiliriz. Belki de o kişinin elinde olan tek şeyidir"umudu"

Kırmayalım. Bırakın herkesin yazgısı, kaderi farklıdır, kendi istek ve beklentilerinizi başkalarına mal etmeyin. Patavatsızlık edip, zaten zor olan hayatı daha da zorlaştırmayın!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..