Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Patlak egzoz

Dün akşam Akdeniz kıyılarına demir atmış bir şekilde teknemde, güverteye uzanmış yıldızları izliyordum bu arada Lonnie Brooks dinliyordum. Elimde buz gibi köpüklü ve asitli, sarı suyumu yudumlarken, birden bire ne kadar sıcak olduğunu anladım. Üzerimdeki gömleğin tamamı ter içerisinde idi.

Demir attığım yer kıyıya yakındı ve plaj yoktu, iskele tarzı bir kıyı şeridi şeklinde idi. Kafeteryaların ışıkları sanki bir ışık gösterisi şeklinde bana müthiş bir manzara sunmaktayken, bir an için gideyim şu yerlerden birine oturayım ve bir soğukluk içeyim dedim. Aynı zamanda yüzeceğim için serinlemiş olurum dedim. Attım kendimi denize, bu ne büyük mutluluk, harikaymış temmuz akşamında kendini denize atmak. En nihayetinde bir masa bulup oturdum, tabi çok kalabalıktı bu yer. Ne ararsanız vardı bu kafeteryada, kablosuz internet, yansı gösterileri ve tabi ki soğuk içecekler. Büyük keyif aldım bu yerden, ta ki egzozu patlayana kadar. Altınız da son model bir araba olduğunu düşünün ve büyük bir keyifle sürmektesiniz bir anda egzozu patlıyor ve bütün keyfiniz kaçıyor. İki şişe içecek içmiştim, garsonu yanıma çağırdım ve lavabonun hangi tarafta olduğunu sordum ve bana ne dedi beklersiniz; ‘kusura bakmayın lavabomuz yok’. İnanılır gibi değil, böyle güzel bir yerin lavabosu yok fakat iğne atsanız düşmez. Demek ki insanlar kendi seslerinden bu patlak egzozun sesini duyamıyor, bende duyamamıştım. Neyse temmuz gecelerinin muhteşem lezzetini yaşatırken bu yerler insanlara, sanırım her türlü ayrıntıyı düşünmeliler, keyiflerin kaçmaması anlamında. Her neyse tekneme hızlı bir biçimde dönüp kendimi güvertemin üzerine attım, bu arada Brooks’un konseri devam etmekte.

Tadını çıkarmalı Akdeniz’in bu en güzel ayda, yaşamalı doyasıya. Kendinize dikkat edin, saygılarımla.

 
Toplam blog
: 15
: 2438
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

Deniz Adamı ..