Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Patlamak

Patlamak
 

Yaklaşık bir aya yakındır sabahları gözlerini açamıyordu… Uzun uğraşlardan sonra uyansa da eski zindeliği yoktu… İnsanlarla iletişimde zorluklar yaşıyordu… Sorulan sorulara garip yanıtlar veriyordu. İşte, iletişimde ve eğlencede kopukluklar yaşıyordu. Donuktu… Kopmuştu sanki bir şeylerden… 

Doktoruna götürdük onu kaç kere; ‘’Doluyum ben’’ diyordu. ‘’Gırtlağıma kadar doluyum! Yeni olan tek şeyi alamıyorum artık. Yeni olan tek şeyi anlamıyorum. Eski olanlarla o kadar doluyum ki onlar arasında kayboluyorum çoğunlukla. Bu olay beni olağanüstü yoruyor, bitiriyor.’’ 

Gerekli tüm tetkikler yapıldı. Analizlerin, testlerin sonuçları hep olumlu çıktı. Tek bir olumsuz sonuç yoktu. Fiziksel bir arızası yoktu… Olması gerekenden daha zeki, akıllı ve mantıklıydı. Yaşadığı bir travmaya rastlanamadı. Hafızasını dolduracak kadar anılara sahip değildi bu genç yaşında. Hele hele onu yoracak, delirtecek karşılıksız bir şeyler yaşamamıştı… Fakat o hala aynı şeylerden şikayetçiydi… Sabahları uyanmak istemiyordu. Neredeyse zorla ite kaka uyandırılıyordu. İşte uyukluyordu neredeyse… Sorulan sorulara donuk gözlerle cevap vermeye çalışıyor, çoğunlukla donup kalıyordu. 

Başka doktorlara gidildi tabi. Yeni araştırmalar yapıldı. İçindekiler, dışındakiler tarandı. Yok, her şey normal ötesi düzgündü. Doktorların dediğine göre daha beş ömür sığardı hafızasına… Eeee yalan söyleyecek hali yoktu. ‘’Ağzıma kadar doluyum ve artık ben bittim’’ diyorsa mutlaka bir sorun vardı ortada… Önemli olan onu neyin rahatsız ettiğini bulmak, boşaltmak ve iyileştirmekse devam edecektik elbet arayışlara… İçine cin girdi diyecek halimiz yok… O tür kişilerle ve ortamlara hiç girmezdi ki zaten… 

En son gittiğimiz doktor buldu sorunu… Dedi ki ‘’Salaktır bu bilgisayarlar… İçine girdikleri her ortamı hafızalarına kaydederler… Sonrada bunu sahibinden bile gizlerler.’’ Meğer sorun buymuş… Her şeyi kaydetmiş hafızasına ve kimselere de göstermiyormuş… ‘’Hayyyy sana’’ diye basacaktım kalayı ki, ‘’atan kim senin dedim?’’ ve güldüm… Atası insan olanın elbet sonu da, sorunu da insan gibi oluyor… İnsanda dolduruyor kendini otla bokla, sonra bağırıyor; ‘’İmdattt’’ diye… 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..