Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Patlıcanlı salata

Patlıcanlı salata
 

Bazı kişiler salatalarda yalnızca kıvırcık, domates ve salatalık gibi sebzelerin kulllanılması gerektiğini düşünürler.Ben bügün salataya patlıcan ilave edeceğim.Patlıcanı, kırmızı küp biberi yıkayıp sıvı yağ sürüp fırında 20 dk pişiriyorum.Fırından çıkınca kabuklarını soyuyorum.Küp küp dograyıp domates, taze sogan ilave ediyorum.Sosu hazırlarken içine yarım limon, 2yemek kaşığı sızma zeytin yağı, tuz, bir diş sarmısak ilave edip karıştırıyorum.

MALZEMELER:
3 patlıcan
3dolmalık kırmızı küp biber
3tane taze soğan
2 domates
isteğe göre maydonoz
 
Toplam blog
: 78
: 2343
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Unlarla uğraşmayı seviyorum; unutturuyor bana üzüldüğüm şeyleri. Mutfak aşkımın en kötü tarafı, işim..