Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Payıma sen düşüyordun, günüm oluyordun!

Hatırına düşmüyorum günlerdir 

Belki aylar hatta yıllardır 

Kalbim sen atmıyor 

…….’den beri. 

Sığınacağın yalan; 

Benim kalbim mi,  

Yoksa zamanın zamansızlığı mı? 

Akrep yelkovanı kovalarken sayısızca 

Bir türlü olmuyor saat seni sen. 

Sen’siz oluyor bu sıralar 

Akrebin yelkovanı hızlı kovaladığı zamanlar 

Zaman senli başlıyor sensiz bitiyor 

Mürekkep seni yazıyor, sensiz kalıyor 

Yürekler bir yandan seni işlerken 

Gönül gergefine… 

Bir yanda silikleşiyor an’-ılar yüreklerde. 

Hafızam mı? 

O anını yaşayan ukala… 

Gidişinle silmişti zaten geride kal’anları 

Aklım ve kalbim kokuyor 

Evet ayrılık… 

Evet onların tek ortak yapabildiği 

’Sen’ şarkısını dilimden düşürmemek. 

Kulağıma çalınan bir mısra 

‘’Sen vurdun da ben ölmedim mi?’’ 

Sen geldin de ben sevmedim mi? 

İsmail Kara 

 
Toplam blog
: 7
: 1136
Kayıt tarihi
: 04.05.10
 
 

Marmara Üniversitesi Almanca İşletme ve Anadolu Üniversitesi uluslararası ilişkiler bölümünde okumak..