Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Paylaş herşeyi dök herşeyi ortalara

    Yeni moda heryerde herşeyi paylaş. Hiçbirşey gizli kapaklı kalmasın. Herşey ortalığa dökülsün. Anaokuldaki 3-4 yaşındaki çocuklar bile Wikileaks nedir bilsin, biz eskiden doktorculuk oynardık evde. Kafayı çalıştırıp ne var ne yok evi talan eder kendimize ortam yaratır başlardık oynamaya. Şimdi basıyorsun tuşa, hoooop, gelsin karşına.

    Saflığın ve temizliğin, mahremiyetin gitmesine, özellerin bu kadar ortalığa dökülmesine sizde bozulmuyor musunuz? Herşeyi herkesin öğrenmesine? Dilden dile dolaşmasına. En kötüsü hayatımızın bütün bölümünü kapsamasına?

    Yanlış anlaşılmak istemem. Ben bilgiye, gerçeklere ulaşılmasına karşı değilim. Ama amacının sadece kamuoyunu aydınlatmak olmadığını bildiğimiz şeyleri uzun uzadıya aylarca yıllarca konuşmak. Bana sıkıcı geliyor. Gerçek amacında bizim karınca büyüklüğü kadar bir rolümüz olmadığı bişeye ben neden bu kadar takılayım ki?

    Herşeye ulaşınca çok mu mutlu oluyorum? Açıkca ve yüksek sesle itiraf edin bayanlar baylar. Olmuyoruz. Kafamıza daha da büyük ağrılar, endişeler ve sıkıntılar yüklüyoruz. Var mı neyi nekadar almak istediğimizi kontrol edecek oto kontrolü hepimizin? Yok. Kimse kimseyi kandırmasın.

    Çok merak ediyorum ileride tarih kitaplarında neler yazacak? Mercidabık Savaşı yerine Wikileaks mi? Muhteşem Kanuni Sultan Süleyman yerine Teflon Angela Merkel mi? Padişah Tayyip Erdoğan mı? Gandhi Kemal mi? Ne anlatacağız ileride insanlara 2000'li yıllar hakkında.

    Biz herşeyi biliyorduk ve cıvkını çıkarıncaya kadar konuşuyorduk. Atıp tutuyorduk. Olmayan belgelerle oraya buraya saldırıyorduk, insanları öldürüyorduk, sen şusun busun diye ayırıyorduk ama inanılmaz teknolojilerimiz vardı. 1 senede sizin 5 senede yaptığınız gökdelenleri yapıyorduk. Kansere de çara bulmak için deli gibi uğraşıyoduk.

    Ben bıktığım için, acaba benim gibi bıkanlar var mı merak ediyorum. Sıkılan, hayatından ayıklamak isteyenler?

    Hiçbişey yapamıyorum ya ona sinir oluyorum.....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 339
    Kayıt tarihi
    : 06.12.10
     
     

    Yazmak, paylaşmak, öğrenmek, yeri geldiğinde öğretmek istiyorum. Artık dünya çok küçük. Heran herşey..