Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Paylaşım

Paylaşım
 

PAYLAŞMAK


Dünya kirletilmişse,
Üstünüze sıçramış
Bir şey vardır mutlaka.
Benimki aşktan bir leke,
Kazındıkça kendini temize çeken
Gizlice. Sürtündükçe kıvılcımlar saçan
Çakar almaz renk cümbüşü işte.
Ya sizinki?
Ben vazgeçmeler ustasıyım.
Reddedemem önerinizi,
Paylaşalım elbette:
Lekeniz sizde kalsın,
Ben aşk'ı alırım sadece.

…..

Tuğrul Asi BALKAR ‘ dan alıntı bir şiir.


Şiiri ilk okuduğumda MB ‘ da paylaşmalıyım dedim.

Burada yazmaya başlayalı çok kısa bir zaman oldu.Bu kısacık zamanda burada yazılanları, yorumları gördükçe düştüğüm umutsuzluktan kurtulmaya başladım.

İnsanlığa olan inancım arttı .Hala ülkesinde , dünyada yaşanan sorunlara-olaylara duyarlı ve akıllıca yaklaşan, bir çok İNSANIN olduğunu görmek beni çok mutlu etti.

Burada duygularımı paylaşmaktan mutluluk duydum ve teşekkür etmek istedim tüm blog yazarlarına.

Sevgiyle..

 
Toplam blog
: 35
: 956
Kayıt tarihi
: 26.04.08
 
 

1976 Edirne doğumluyum. Abant İzzet Baysal Üniversitesinde ön lisans eğitimimi tamaladıktan sonra öz..