Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Paylaşmak İyidir

Paylaşmak İyidir
 

Salih Arıkan


Paylaşmak İyidir. Ben 40 yaşındayım ve 40 yıllık körüm. Yaşadığım tecrübelerimi yazıyorum ve konuştuklarıma anlatıyorum. Engellik alanındaki gazete dergi ve diğer yayınları okuyorum. Yavaş yavaş da olsa alandaki kitapları da okuyorum. Şu an Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanıyım. Engelliler ve Aileleri bir araya gelmeli bunu her fırsatta söylüyor yazıyorum. Görme engelli işitme engelli tüm engellilere ve Ailelerine açığız. Bildiklerimizi anlatır bilmediklerimizi öğrenir ve söyleriz. Engelliler ve Aileleri mutlaka bir araya gelmeliyiz.  Sorunlarımızı tartışır çözüm ararız. Hiç bir şey olmazsa dertleşir terapi yapmış oluruz. Telefonda birçok Aileyle konuşuyorum elimden geldiği ölçüde danışmanlık yapmaya çalışıyorum. Aileler haklarını bilmiyor. Genelde moral anlamında çökmüş durumdalar. Bence üzülmek süzülmek, Ağlamak hiç bir sorunu çözmez biz bir arada olacağız mücadele verip haklarımızı alacağız. Hiç bir derneğe kayıtlı olmayan engellileri ve Ailelerini derneğimize bekliyoruz. Kendilerini geliştirecek her türlü kursu açabiliriz. Kendini yetiştirmek isteyen herkesi aramızda görmek istiyoruz. Engellerimizi hissettirmeyecek engelsiz bir yaşam dileği ile…

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..