Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Pazar'a teşekkür

Bu ilçe benim ilçem, doğmuşum ben burada. 

Mini mini bebekken, yürümüşüm zamanla. 

 

Okumayı yazmayı, sende öğrendim ben. 

Bana sevgi verdin hep, ey sevgili ilçem sen. 

 

Akraba, komşu, kardeş, karşımda görüyorum. 

Kucak kucak sevgimi, sizlere veriyorum. 

 

Pazar bizim ilçemiz, Pazar bizim şehrimiz. 

Güzellik, vefa bizim, yoktur bizim dengimiz. 

 

Ballıca, Kervansaray, nazlı kız Yeşilırmak. 

Karakaya, Değirmen, güzele böyle de bak. 

 

Manevi Büyüğümüz, Seyyid Ali dedemiz. 

Ona sonsuz sevgimiz, Ona sonsuz sevgimiz. 

 

Bu güzellik içinde ilham veriyor Rabbim. 

Buraya gelince hep, küt küt atıyor kalbim. 

 

İlçemi sevmek başka, dostları sevmek başka. 

Bu sevgi işte beni, getiriyor hep aşka. 

 

Bazıları tersinden söylese de inanma. 

İlçemi seviyorum, yalana asla kanma. 

 

Kaymakamım, başkanım, teşekkür ediyorum. 

Mutluluk ve başarı, şen günler diliyorum. 

 

Turan Yalçın, Tokat-Pazar 

13. Temmuz.2011 

 

Tokat “kumbet altında” dergisinin 3. defa düzenlediği şiir akşamlarında 13. Temmuz.2011 de Tokat Pazar ilçesi Mahperi Hatun Kervansarayında sunulan şiir akşamlarında okuduğum şiir 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..