Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar ba(o)ş yazısı

Düşündüm de bugün ben de bir başyazı yazayım dedim. Babaannemin dediği gibi, nasılsa delilik parayla değildi. Önce başyazarlarla bir farkım olsun dedim, para almayayım bu işten, gönüllü yapayım, kiralarda sürüneyim ki amatörlüğümü koruyabileyim. Şarap bilgim olsun, ama kredi kartı ekstreleri bilgilerimi okumaktan bu konudaki derin bilgilerimi paylaşamayayım okurcuklarımla. Bana verilen birşeylerleri elimin tersiyle itiyim, maksat sürünmek. Bağımsız yazar olacaktım.

Kendime acilen çarpıcı bir konu bulmalıydım. Herkesin yaşadığı, ama herkesten farklı. Düşündüm, düşündüm, bulamadım. Sonra dediydim kendime, hergün bu adamlar anlamlı mı yazıyor ben de yazıvereyim bişiler... At kafadan...

Mesela dedim Fransa'nın Provence'ına giden tabiki anlatır, sen de gitmeden anlatıver... Evet konuyu bulmuştum. Ordaki üzüm bağlarının kekremsi tadını, bunun bende yarattığı hüznü, ilkgençlik aşkımı anlatacaktım, araya da kredi kartı ekstrelerini sıkıştıracaktım. Saçmasapan bir yazı olacaktı, ne de olsa bir ba(o)şyazıydı bu. Saçma film türleri olurdu ya fantastik gerilim, polisiye aşk gibi.. İşte böyle bişi olacaktı bu yazı.

Yavaşça yazmaya başladım, nasıl olsa delilik parayla değildi.

 
Toplam blog
: 25
: 541
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

15-20 yıldır ajandası olan, bazen gri hücrelerden bu ajandaya düşen yazıları fazlaca önemseyen bir h..