Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pazar Günü Ba(o)şyazısı- 30 Eylül 2018

Pazar Günü Ba(o)şyazısı- 30 Eylül 2018
 

Merhaba sevgili okurlarım;

Merhaba benden sana zarar gelmez demek derdi bir dostum. Ne güzel bir selamlaşma sözü...

Bugün pazar, en son yazımı 2015'de eklemişim. Bu hızla gidersem 2095te ünlü bir yazar olacağımı hesapladım. Çinliler bir hafta kitap okumayınca konuşmanın tadı kaçar derlermiş, 3 yıl yazmayınca neler oluyor bugün göreceğiz.

     3 yılda çok şeyler oldu, emekli olmuştum, biraz daha çalışayım dedim, çalıştım,sonra bir sağlık sorunum çıktı, sonra iyileştim, bir yıldır da çalışmıyorum. Sonuçta çalışsak ta, çalışmasak ta bir şekilde borçlu oluyoruz bu ülkede. Değişen birşey yok.

     Zaman arsızı oldum.Görmeyenin zamanı olmuş hesabı...Servis kornaları işçileri evlerinden alırken tembellik hakkımı kullanıyorum. Hep yapmayı istediğim ama birtürlü yapmadığım domates konservesini yapıyorum,bandana örüyorum,fotoğraf çekiyorum,bazen birini sever gibi oluyorum,geçiyor....Tam iş saatlerinde yollarda oluyorum, benim gibi tembeller oluyor sokaklarda...

     Enflasyondan hiç etkilenmiyorum, konkardato ilan edeceğim, yasada öyle bir açık varmış, kişiler de konkardato ilan edebilirlermiş,aklınızda olsun.

     Facebooka girip bir bakayım kim ne yapıyor diyorum anne diyor oğlum ,mahallenin sokağı mı orası?

     Bilgisayarda çok oyun oynuyorsun diyorum ona, sen de oyna yapabilirsen diyor. Ben arada metro yolculuklarında şekerlerin jelatinlerini açıp şekerlere fındık fıstık topluyorum, arada kazı kazancıdan 10 liralık kopmamış beşli alıp mutlaka 2 lira kazanıyorum.

    Bazen Ulus'a gidiyorum, halin kötü balık kokuları içinde dolaşıyor, ordaki şekerciye ilkkez uğruyor, helva ve mabel para çikolata alıyorum, çok nefis...Kendini zengin sanmana yol açıyor, bir dolu altın para ile çıkıyorsun şekerciden...

   Suluhanda kahve içiyorum, şırıl şırıl küçük bir havuz var hanın iç bahçesinde...İçinde kaplumbağalar, ben kırmızı balıklar olsa daha çok sevinirdim. Orayı serinletiyor...

   Bir muhabbet kuşumuz var, ona bakıyorum. Fırfır adı, sevimli...çocuk gibi, heryeri karıştırıyor.Herşeyi yemeye çalışıyor. Kızdığını anlayıp o da sana bağırıyor.

    Bu ara hayatla aram iyi, bana daha iyi davranıyor, ben de ona. 

 

 
Toplam blog
: 25
: 541
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

15-20 yıldır ajandası olan, bazen gri hücrelerden bu ajandaya düşen yazıları fazlaca önemseyen bir h..