Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Pazar günü sakın hasta olmayın !!!

Pazar günü sakın hasta olmayın !!!
 

Mevsim şartları malum …

Kış ortası ve hemen hemen herkes hasta…

E bende aldım nasibimi tabi. Yaklaşık beş gün önce boğazımda yanma ve yutkunamamayla başlayıp şiddetli öksürükle devam eden hastalığımın ilk günlerinde koşa koşa aile hekimime gittim gittim ama ne çare ilaçlara ve her gün bolca c vitamini takviyesi yapmama rağmen iki iş günü sonrasında nakavt oldum ve dün soluğu bana aile hekimimden daha yakın mesafede olan özel bir hastanenin acil servisinde aldım.

Her şey kayıt sırasında başladı. Kayıt görevlisi kendisi de benim gibi Pazar günleri çalışan SGK lı memur arkadaşım “ hanımefendi bu gün Pazar ve Pazar günleri ve resmi tatillerde SGK ‘nın özel hastahanelerle anlaşması olmadığından ücret mukabilinde muayene olabilirsiniz “ dedi.

Ee!! İyi de ben Pazar günleri de çalışan bir SGK lıyım nasıl yani ?? Pazar günü hasta olursam illa çift vesaitle devlet hastanesinin acil kapısına mı gitmem gerekiyor ??? Yürüyüş mesafesinde hastane varken ve benim aslında yürümeye bile takatim yokken ??

Neyse dedim tamam hastayım …

Serum, kan tahlili idrar tahlili vs derken iki günlük istirahat verilerek hastaneden ayrıldım .

Pazar ya…  nöbetçi  eczane arayacak ne gücüm var ne de bu işi benim için yapacak ev ahalisi  ..

Pazartesi günü alırım ilaçlarımı dedim ve evime gelip yorgan döşek yatmaya devam ettim …

Bu sabah yataktan kalkar kalmaz depoladığım tüm enerjiyle hafif hafif yağan karın altında en yakın eczaneye koşturdum. “Ama hanımefendi siz Pazar günü almışsınız bu reçeteyi !! maalesef SGK ilaç ücretini karşılamıyor…”

Mecbur kredi kartımı tekrar çıkartıyor ve ilaçlarımı tüm kuruşuna kadar ödeyerek alıyorum…

Aklımda bir tek şu var ;Pazar günü hasta olanın vay haline …..

Allah fakir fukaraya güç versin …

Allah kimseyi Pazar günü hasta etmesin ya da hasta oluyorsa bile hele hele İstanbul gibi büyük şehirde nerdeyse her sokakta özel hastane ve poliklinik varken devlet hastanesine gidecek gücü ve sabrı versin …

 

Ne diyim dostlarım PAZAR GÜNÜ SAKIN HASTA OLMAYIN !!!

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..