Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

05 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Acilen Su)

Pazar Neşesi (Acilen Su)
 


Afrika'da savaş halinde olan birliklerin birinde emir subayı olan teğmen telâşla binbaşının odasına girer...


"Binbaşım, sahrada bulunan birliğimizden bir mektup aldım... Suları bitmiş efendim, yardım etmeliyiz!"


Binbaşı hayli rahattır, cevap verir :


"Pekâlâ pekâlâ, bu hafta bir şeyler yapmaya çalışırız."


Teğmenin telâşında bir eksilme olmaz, devam eder...


"Fakat binbaşım, derhal su gerekli onlara, çok acil hem dee!"


"Öyleyse yarın gidecek bir kervan var, onunla yollayalım suyu... Yarına kadar ölecek değiller ya!"


"Ben de önce öyle düşünmüştüm efendim... Ama sonradan farkettim ki, pulu zarfa raptiye ile tutturmuşlar!"



................... MUTLU PAZARLAR ..................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..