Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

25 Nisan '10

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Çifte Pirzola)

Pazar Neşesi (Çifte Pirzola)
 


Amerikalı milyarderlerden biri, bahçe kapısında "satılık" yazan şatoyu geziyordu...


Bir ara ev sahibine dönerek şöyle dedi :


"Aslında çok güzel, satın almak isterdim ama, burada hayaletlerin dolaştığını duydum."


Ev sahibi cevap verdi :


"Bu laflar, bizi kıskanan komşularımızın dedikodusudur efendim... Bakın ben 400 senedir bu şatoda yaşarım, henüz tek bir hayalete dahi rastlamadım."


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


İskoçların cimriliği, dünyaca bilinen bir gerçektir, siz de bilirsiniz...


İskoç futbol takımının yerli teknik direktörü, zorlu bir karşılaşma sonrası, soyunma odasına galip dönen takım elemanlarını nasıl kutlayacağını şaşırmıştı...


"Çocuklar, beni çok gururlandırdınız... Hepinize bu galibiyet için çok teşekkür ederim... Artık serinletici bir şeyleri hakettiniz doğrusu."


Sonra döndü ve ilerideki malzemecilerden birine seslendi :


"Heey Jimmy, bütün pencereleri sonuna kadar aç."



.......................................................................... MUTLU PAZARLAR ....................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..