Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

22 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Ne Mal Olduğunu Bilirmiş)

Pazar Neşesi (Ne Mal Olduğunu Bilirmiş)
 


Kotrasıyla Afrika kıyılarında dolaşan varlıklı bir sporcu, güzergâhındaki bir adanın tabii limanlarından birine sokulup demirler...


Bir süre dinlendikten sonra da gezinti yapmak üzere botuna atlayıp adaya çıkar...


Daha karaya yeni ayak basmıştır ki, uzaktan kulağına gelen bir sesle irkilir...


"Ben, senin ne mal olduğunu biliyorum!"


Sesin geldiği yöne doğru yürüdükçe aynı ses, hep aynı şekilde devam eder...


Adam, hayretler içerisinde kalır ve nihayet sesin geldiği yere ulaşır...


Bakar ki, bir ağacın üzerinde ayağından bağlı, fevkalade güzel bir papağan...


Bir müddet sonra da ağaçların arasından bir adam çıkagelir ve sporcu, o adama sorar...


"Bu papağan sizin mi?"


"Evet, benim papağanım."


"Onu satın almak istiyorum, bana satar mısınız?"


"Hayır, satamam!"


Cevabını alan sporcu ısrar eder...


"Ama ben çok para veririm size!.. Bayıldım, bittim bu papağanın hem güzelliğine, hem de konuşmasına!"


"Maalesef satamam beyim!.. Ama madem ki bu kadar ısrar ediyorsunuz, bu papağanın erkeği de çok cinstir, o da güzel konuşur... Bunun yumurtalarından iki tane size vereyim... Herhangi bir kuluçkanın altına koyar, yavru çıkarabilirsiniz."


Sporcu kabul eder ve oldukça yüklü bir para ödemek suretiyle yumurtaları satın alarak oradan uzaklaşır...


Aradan bir hayli zaman geçer... Sporcunun yolu bir gün yine o adaya düşer ve sahile çıktığında da o malum ses aynı şekilde kulağına gelir...


"Ben senin ne mal olduğunu biliyorum... Ben senin ne mal olduğunu biliyorum..."


Adam, yavaş yavaş papağanın bulunduğu yere yaklaşır, yaklaşır ve tam yanına gelince...


"Bana bak kahpee!.. Asıl ben senin ne mal olduğunu biliyorum!.. Senin yumurtaların birinden saksağan, diğerinden de atmaca çıktııı!"



.......................................................................... MUTLU PAZARLAR ...................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..