Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

02 Ağustos '09

 
Kategori
Mizah
 

Pazar Neşesi (Orman Kanunu)

Pazar Neşesi (Orman Kanunu)
 


Ormanda sukünetin hüküm sürdüğü bir gün, "sözde" kral aslanın kükremeleriyle ağaçların dahi tüyleri diken diken olmuştu...


Efendim, niçin "sözde" kral dedim?.. Defalarca yazdım, aslan ormanların kralı değildir, olamaz!.. Aslan, sık ağaçlıklı arazilerden korkan, açık alanlarda dayılık yapan tırsık bir hayvandır. Ormanların gerçek kralları "ulu ağaçlar"dır. Neyse, fazla da madara etmeye gelmez, dava mava açar aslanım benim :-)) Mevzuyu dağıtmayalım, gelelim ormana...


Aslanın kükremeleri ormanda çınlıyor...


"Çabuk bütün ormana haber salınsın, 3 saat sonra orman halkı huzuruma toplanmış olsun."


Hayvancıklar telaşla koşuşturuyorlar, haber kulaktan kulağa yayılıyor ve tam 3 saat sonra ormanda yaşayan tüm hayvanlar aslanın önünde toplanıyorlar.


Aslan konuşmasına başlıyor...


"Ey halkım... Son zamanlarda ormanın durumu hiç de iç açıcı gözükmüyor. Her taraf hayvan dışkısı dolu, pislik almış başını gidiyor. Bir karar aldım!.. Bundan böyle ormanın orta yerine dışkılamak yasaktır!.. Özel tuvaletler yapılacak, hepsi yan yana olacak ama her hayvanın da tuvaleti ayrı olacak. Herkes kendi tuvaletine ihtiyacını görecek ve orman temiz kalacak... Anlaşıldı mıı?"


"Anlaşıldııııı."


Böylece kısa sürede wc kabinleri yapılıp kullanılmaya başlıyor. Bir hafta sonra kralın yeni emriyle orman ahalisi yeniden huzurda toplanıyor ve başlıyor aslan konuşmaya...


"Bir hafta geride kaldı ve işte orman tertemiz oldu... Sizce de böyle daha güzel olmadı mıı?"


"Eveeeet."


"Peki bu durumdan rahatsızlığı olan var mı?"


Önce bir sessizlik olur, ardından ayağa kalkan tavşanın cılız sesi çıkar...


"Sayın kralım, ben şikâyetçiyim efendim, mümkünse kabinimin yerinin değişmesini rica ediyorum."


Aslan, bembeyaz tavşana şöyle bir bakıp sorar...


"Bunu niçin istersin, nedir sebep?"


"Sebep ayı sayın kralım."


"Ayının tuvaleti ayrı değil mi, oraya girmiyor mu?"


"İyi de sayın kralım, ayının tuvaleti benimkiyle yanyana... Ben ne zaman tuvalete girsem bu koca ayı da gelip kendininkine giriyor... Çabucak ihtiyacını gördükten sonra yan tarafa uzanıp beni alıyor ve poposunu silip fırlatıyor sayın kralım."



................................................................... MUTLU PAZARLAR ................................................................

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..