- Kategori
- Pazarlama
Pazardaki boşluğu fırsata çevirme başarısına iki örnek: pürel ve ufo
Domuz gribi almış başını giderken, herkes temizlik titizlik manyağı olmuşken işte pazardaki boşluğu fark edip kendini en ön plana koymayı başaran bir marka: Pürel. Bundan neredeyse 3-4 ay öncesine kadar Pürel hepimizin bildiği ama doğru düzgün kullanmadığı, daha doğrusu kullanmaya gerek duymadığı bir sabunken, şu anda satışları patlamış durumdaymış. Domuz gribi ile beraber Pürel’in televizyon reklamı vermesi de gerçekten çok doğru bir hareket. Pürel’i tebrik ediyoruz. İkinci örneğim ise UFO açıkhava sobaları. Geçen seneden beri sigara yasağı geldi gelecek derken UFO da fırsat bu fırsat deyip reklam atağına geçti ve çok güzel bir mesajla açıkhavada üşümeyeceğimizi haber verdi. Eminim ki UFO satışları da patlamıştır. Pazarın nabzını tutmak diye buna denir. Sizlerin de bu tip örnekleri varsa bekliyorum.