Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pazartesi serzenişi

Şu an ofisine varmaktasın. Bilgisayarını açıp, haftanın ilk iş gününün mahmur gözlerine isteksizce dokunmasına izin vereceksin birazdan. Eminim börek almışsındır sokağın başındaki pastaneden, yanına da yeni demlenmiş mis gibi kokan bir çay... İsteksiz ama çaresizce güne hazırlayacaksın kendini. Sonra telefonun çalacak:

-Aşkım vardın mı işe?

*Evet. Sen nerdesin?

- Ben de ofisteyim. Kahvaltını ediyor musun?

*Evet. Çayımı yudumluyorum. ( Daha ayılamadığın için kısa ve net yanıtlar vereceksin)

-Tamam canım sevgilim.. Seni seviyorum. İyi çalışmalar...

*Ben de...

Kahvaltını bitirip çayından son yudumunu alacaksın. Dosyalarını düzenleyeceksin, notlarını alacaksın. Artık işe başlamaya hazırsın. Parmakların her zaman alışık olduğun numaraları tuşlamaya başlayacak. Belki de hiç düşünmeden, yüreğinin içinde tek bir kıpırtı olmadan. Hayatın seçimlerin sevdiklerinle devam eder dönerken, sıradan bir haftanın sıradan ilk pazartesi, sıradan bir iş görüşmesi...

Birazdan çalar telefonum...

Benden çoktan vazgeçmiş sevgili, bu pazartesi gününe kabuk bağlayan yaralarımı kanatıp sana serzenişle başlıyorum, ve birazdan çalacak telefonumu bekliyorum...

 
Toplam blog
: 14
: 412
Kayıt tarihi
: 12.08.08
 
 

İstanbul'da yaşayan, finans sektöründe çalışan, bol kitap okuyan, müzik dinleyen, arada yazılar yazm..