Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '16

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Pedagojik çocuk kitapları önerisi

Pedagojik çocuk kitapları önerisi
 

Pedagog Ayşen Oy tarafından yazılan 25 kitaptan oluşan serinin 2. kitabı


İnsan hayatında büyük öneme sahip olan kitaplar, çocukluk döneminden itibaren etkili olmaya, çocuğun hayatına girmeye başlamaktadır. Okuma alışkanlığı, ailede başlayan ve okul öncesi eğitim kurumlarında sevdirilmeye devam edilen bir kazanımdır. Çocukta kitaba karşı ilgi, dergi, kitap ve gazetelerdeki resimlere bakmakla başlar. Ebeveynlerin ilk görevi; çocukları kitaplarla tanıştırmak ve onlara model olmaktır. Bazen de biz ebeveynler ve eğitimciler çocuğun problemini çözmek için kitapları kullanırız. Çünkü kitaplardaki anlatımlar çocuklar için örnek olay oluşturur. Resimde sizlere önerdiğim kitap Padagog Ayşen Oy tarafından yazılan 25 kitaptan oluşan serinin 2. kitabıdır. Bu seride çocuklarla sık sık karşılaştığımız durumlar üzerine örnekler oluşturulmuş ve çocuğun anlayıp yorumlayabileceği seviyeye indirgenmiştir. Ben seriyi sevdim size de bakmanızı öneririm.

Yazarın diğer kitaplarından bazıları;

Ayaklı şeker kavanozu

Okula gitmek istemiyorum

Temizlik sağlıktır

Babam taşınıyor

Ye ye bitmiyor

Bamyadan nefret ederim

Çok sinirliyim

Bütün oyuncaklar benim

Çok utanıyorum

Ekrana yapışan çocuk

Uyumak istemiyorum

Annemle babamın yatağı en rahatı

Bu beden benim

 

 
Toplam blog
: 4
: 251
Kayıt tarihi
: 13.06.16
 
 

Merhaba! Okul öncesi öğretmenliği lisansımı bitirdikten sonra Okan Üniversitesi Eğitim Yönetimi v..