Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Eğitim
 

Pedagojik Formasyon Dersleri

Doktora yapıyorum ya. Şimdi dersten çıktım. Dersin adı; gelişim ve öğrenme. Dersi biz anlatıyoruz. Dönem başında konu paylaşımı yaptık. Sonuç ne dersiniz? Sadece kendi anlattığım konuyu hatırlıyorum. Diğer arkadaşların anlattığı hiç bir şey aklımda kalmadı.

Dersi hoca anlatmış olsaydı daha verimli olurdu. Önemli noktaların altı çizilirdi, not tutabilirdik. Sınavda da o notlardan çalışırdık. Hem daha çok şey öğrenirdik hem de ders sıkıcı geçmezdi.

Şimdi ise; herkes aynı güzellikte ders anlatamadığı ve anlatacağı konuya da yeterince hakim olmadığı için etkili bir yöntem olmadığını düşünüyorum.

Bu yöntemi tümüyle reddetmek de doğru değil ama sonuçta verimsiz bir ders dönemi geçti benim açımdan. Yazık oldu yani. Halbuki benim sevebileceğim konulardı bu anlatılanlar.

Herneyse...

Çok yorgunum ve başım ağrıyor gerçekten.


Ayrıca önümüzdeki günlerde tez izlemem var. Gerginim yani...

Sağlıcakla kalın.

 
Toplam blog
: 87
: 566
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

Çevre Bilimi Uzmanı – Peyzaj Mimarıyım. Yüksek lisansımı çevre sorunları ve biyokütle enerjisi üz..