Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Peki ne yapsaydı Bihter?

Peki ne yapsaydı Bihter?
 

Dün akşam ki bölümü izlediğim de ilk kez üzüldüm Bihter’e. Yaptığı evliliğin içinde boğulan genç bir kadın, karşısında orta yaş bir koca… Ne kadar zengin de olsa genç kadının yanında eksik kaldı! Bihter en olmadık şeyi yaptı, evin yeğenine aşık oldu. Hâlbuki bu yeğen önceden kız kardeşin sevgilisiydi. Ne karmaşa…

Bihter, kötülüğü ele almıştı. Öyle ya, sen merhametli, sevecen kocayı bırak, tutkunun peşinde hain kadın ol!

Hepimiz nefret ettik hepimiz! Dedik ki, ah şu kadın ne edepsiz, ne terbiyesiz… Ah! Bir yakalansa kocasına, ah bir boyunun ölçüsünü alsa, ah! bir rezil, rüsva olsa…

Bu düşünceler hepimiz gibi benim de düşüncelerimdi. Ta ki dün akşama kadar… Nasıl üzüldüm. Nasıl içim eridi kadına… Sevmiş belli! Kalpten bağlanmış, bitmiş kadın…

Bihter eğer o gece; Nihal’le, Behlül’ün eve geç gelip te piyano çaldıkları zaman da mışıl mışıl uyusaydı kocasının koynunda… İşte o zaman hiç mi hiç değeri olmayacaktı gözümde. Aşk demeyecektim yaşadıklarına. Seven kadın kıskanır, seven kadın çıldırır. Seven kadın saksı düşürür. Seven kadın gecenin ayazında buz keser… Yok, Kocasının koynunda uyusaydı, yok, o gözü dönmüşlüğü olmasaydı…

Peki ne yapsaydı Bihter?

Herşeyi aklıyla sineye çekip gidip yatsa mıydı?

Aşk anında vazgeçişlerde mi değerli kılınırdı?

Yoksa düz ıvada iyi, yokuşta pes mi edeydi?

Gidip kocasının koynunda mışıl mışıl uyku mu çekseydi?

Bana göre Bihter olamayacaktı.

Üzüldüm gerçekten… İmkansız aşkına üzüldüm, çaresizliğine üzüldüm. Taşkın hareketlerine üzüldüm. İşte dedim; seven kadının hareketleri…

Burada bir dizi karakterine üzülmek değil, hadi geçelim Bihter’in durumunu…

Hangi kadın beklemez sevdiğini, hangi seven devirmez saksıyı, hangi seven paylaşır sevdiğini?

Bihter’e çok üzüldüm çooooook! Kim Bihter'in yerinde olmak ister? Yazık!

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..