Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Peki ya Sen

Gitsem bu diyarlardan uzaklara

Bıraksam her şeyi arkamda

Yapayalnız tek başıma

Özlemesem hiçbir şeyi

Acaba yapabilir miyim?

Unutabilir miyim seni?

Silebilir miyim anılarımızı aklımdan?

Çıkarabilir miyim seni hayatımdan_

Baktığım her yerde seni görmeyebilir miyim_

Her şarkı çaldığında gelmeyebilir misin aklıma_

Geceleri seni düşünmeden uyuyabilir miyim?

Sabah uyandığımda aydın olabilir mi gün?

Peki ya sen

Sen bensiz olabilir misin?

Üzülür müsün gittiğime?

Gelir misin arkamdan?

Ya da vazgeçirmeye çabalar mısın beni?

Seni seviyorum kal diyebilir misin?

Yoksa umrunda olmaz mıyım?

Gidip gitmemem fark etmez mi senin için?

Az da olsa bozulmaz mı moralin?

Yolcu etmeye gelir misin en azından beni?

Bunu yapabilir misin?

Kendine iyi bak deyip

Çekip gidebiliri misin? 

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..