Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '17

 
Kategori
Magazin
 

Pelin Batu evleniyor mu?

Pelin Batu evleniyor mu?
 

Kendi markamla küçük adamlara yani erkek çocuklara takım elbise ve gömlek üretim-toptan satış günlük işlerimden dolayı interneti blog yazma ve iki gazetenin bir kaç köşe yazarını okumamın dışında fazlaca kullanma imkanım olmuyor. Pek az da facebook'a bakarım. Bu nedenle magazin haberlerinden pek haberdar olamıyorum.

İçime mi doğmuştu bilemiyeceğim ama bundan üç-dört ay önce Pelin Batu'ya telefon mesajıyla; "(şaka yoluyla) Pelin hanım evlenin artık. Size evlenmek çok yakışacak. Gelinlik elbiseniz benden. İyi bir anne olacağınıza inanıyorum. Çocukları çok seviyorsunuz biliyorum. Düğününüzde sabahlara kadar horon oynayacağım damat adayı ile birlikte. Yalnız damat adayını tanıştırmanız gerekiyor. Bakacağım yüzüne ve horon öğrenebilme yeteneğine sahip mi değil mi, ona göre kararımı vereceğim, yeteneğe sahip değilse boşa zaman kaybı olur, zira horon oynayabilmesi için kurslara gitmesi gerekmekte"..

"Hiç güleceğim yoktu, sağolun var olun!" diye yanıtladıktan sonra üç tane de eşek resmi koydu mesajının sonuna Pelin hanım. (laf aramızda en çok eşek'i sever hayvanlardan)

Ardından ısrarla sordum damat adayını hiç bir şeyden haberim yokken! Sonra anlattı mesajla bir bir..

Meğer Ekim ayında damat adayıyla birlikte Bebek sahilinde görüntülenmişler.

Damat adayının yüzüne baktım gözüm tutmadı pek horon falan öğrenemez diye düşündüm. Gerçi belli de olmaz gayret gösterirse ve de ruhunda öğrenme isteği olursa, iç dünyasında sanatsal dürtüleri ve müzik kulağına sahipse öğrenebilir de.

Pelin hanım kolay karar veren biri değildir. Yazar şair sinema-tiyatro oyuncusu ressam ve aynı zamanda üniversite hocası ve tüm bu birikimlerini daha çok geliştirebilmesi ve birikimlerini topluma daha çok yansıtabilmesi için evleneceği kişinin mutlaka sanatsal ruha sahip olmasını ister diye düşünüyorum.

Bir sanatçının daha çok eser üretebilmesi için doğru insanla evlenmesi şarttır diye düşünürüm her zaman.

Tersi olursa, bırakınız üretmeyi bildiklerini bile unutabilir o sanatçı!

Pelin Batu'ya şimdiden kuracağı yuvasında mutluluklar diliyoruz.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..