Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Pembe Aşkım

Pembe Aşkım
 

Aslında her aşk pembedir... Koyusu da var açık olanı da...Mesele açık olandan içeri girmek kardeş..


Seni özlüyorum, hem de çok
Sensiz düşman oldu bu şehir bana
Ya bana dönersin ya da yüreğimde dinersin
Yabana atamam pembe aşkım çok özlüyorum seni
Belki de sesimi duyup bana gelirsin usulca.
Yazık oluyor sevdama
Gözlerim boş bakıyor hasretinin asaletine
Seni beklemek belki de en şerefli nimetim oldu
Son kez ağlıyorum hasretine
Bak, gözümdeki son damla kalbine damlıyor
Şimdi duy ve sen de ağla en içten duygularınla. . .

Şey... Bir şey daha var. . . Gelsene artık özledim seni be !....

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..