Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Pembe düşler

Pembe düşler
 

Herkese merhaba...

Hava sıcaklıkları biraz normale döndü gibi en azından dışarı çıktığımda hafif bir esinti var. Bu hafta sürekli biri beni takip ediyor ve elinde de fön makinasıyla sıcak hava üflüyor gibi gezdim... Gece doğru düzgün uyuyamıyordum sıcaktan dün gece uyuyabildim .. tabi bunda aldığım reikininde etkisi büyüktü :)) Geçen haftadan beri Nihal’ciğimin d.gününü organize etmeye çalışıyoruz Okan ile birlikte (okan nihal’in eşi oluyor) hiç konuşmadığımız kadar konuşmuşuzdur... yer ayarla masayı düzenlet, geleceklere haber ver pot kırmamaya çalış .. vs pot kırmadık dersem yalan olur... ben zaten herşeyi yumurtlamaya hazır bekleyen biriyim, hiç süpriz yapamıyorum hemen söylemek geliyor içimden :))) Ceyhan ‘da bana şöyle bir yorum yaptı "eee yumurtasepetisin ya yumurtluyorsun" diye sanırım doğru :))) hiç içimde tutamıyorum. Çok keyifli bir akşam geçirdik... boğazın dibinde, püfür püfür boğaz havası eşliğinde şarabımızı içtik, yemeğimizi yedik, bir sohbet bir muhabbet harika bir akşam geçirdik.

Bize vesile olan Nihalciğimin doğum gününü tekrar kutlar sağlık, mutluluk ve huzur içinde uzun ömürler diler, bu organizasyonda emeği geçen başta kendim olmak üzere herkesi tebrik ederim hehehe :))) Bu arada pastamın pandispanyasını 1 gün önceden yapamamıştım, ertesi gün yediğimizde iyicene şişmişti ve kuru olmuştu :((( kreması çok lezzetliydi ama pandispanya kısmında çuvalladım ... çok üzüldüm ... ama görüntüsü harika olmuştu yüksek bir pastaydı ...

Pandispanya tarifini vereceğim kitabım başka yerde kalmış bakıp yazacağım sizlere..

BİRİ BANA ANLATSIN

Bu arada bir sorum olacak hepinize... biri bana bu KUŞKONMAZ denen sebzenin ne olduğunu, nerde yetiştiğini, nasıl yapıldığını söyleyebilirmiiii... biz kendi aramızda tartıştık ve çıkan sonuçlar; Evet hepimiz kuşkonmazı duymuşuz 20 kişiden 1 kişi salatada yemiş tadsız tuzsuzmuş. Yabacılar çoook seviyormuş Hep konservesini görüyoruz hiç pazarda taze kuşkonmaz gören olmamış. Gerçekten çok merak ettik... çorbasımı olur, galyesimi olur, nasıl pişirilir..vs. paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz... Bunlarda pastanın 2 kenarına koyduğum tek kişilik yavru pastalar :)))) tam kalp şeklinde olamadı ama ne yapalım artık :))

 
Toplam blog
: 42
: 1952
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

Yemek ve pasta yapmayı çok seviyorum. Pastacılıkla ilgili çeşitli kurslara katıldım ve sertifikalar ..