Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pembe güç

Pembe güç
 

pembeguc.biz


Sevgili arkadaşlar,

Geçen haftalarda benim de katıldığım Pembe Güç Derneği ile ilgili bir paylaşım var sırada.

Geçen yıl geçirdiğim ameliyatlardan sonra kontrollerim devam ediyor ve "sağlığım iyi" diyebiliyorum. Ancak bir hastalıkla karşılaştıktan sonra yaşamınızda kendinize bir çok soru sorabiliyorsunuz. Ben kendime sevgili Özlem Aysoy'un kitabında verdiği ad gibi önce; "Neden ben" dedim.

Düzenli uyku-düzenli yaşam-sağlıklı beslenme çok titizlikle uyduğum kurallarla devam ederken...

Daha sonra ise, "Ne yapabilirim" "Nasıl yaşamalıyım" soruları geldi. Cevapları kolay buldum. Kendimce uyguluyorum.

Kimlerle paylaşabilirim" sorusunun cevabı; "benzeri sorunları yaşayan arkadaşlarla" oldu.

Okuldan arkadaşım Gülgün öğretmenle son sorum üzerinde konuştuktan sonra bana "Pembe Güç Derneğinin sayfasına bakar mısınız" dedi. Sayfaya girip hemen üye oldum. Özlem Aysoy ve arkadaşlarının dernek kurucusu olduğunu öğrendim. Ardından Özlem hanımdan aldığım mesajla ilk kez toplantıya katıldım. Öncelikle tanıştık ve fikir alış verişinde bulunduk. Bir sonraki toplantı 6 Haziranda olacak. Toplantılardan sonra gelişmeleri sizlerle bloglarımda paylaşacağım.
Ayrıntılı bilgi almak ve sayfaya üye olmak isterseniz. pembeguc.net/

Her zaman dile getiriyorum, Kendi vücudunuzu iyi tanımanız çok önemli. Değişiklikleri kısa sürede fark edebilmeniz için.

Sayfayı incelediğinizde gelişmeleri sizlerde takip edebileceksiniz, kendi kendinize muayene ile ilgili şemaları görebilirsiniz.

Sağlıklı-mutlu-umutlu-keyifli günler diliyorum...

L.G.E

 
Toplam blog
: 67
: 1508
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Hazır Giyim alanında meslek dersi öğretmeniyim. Ankara Kız Teknik Yüksek Öğretmen okulu Giyim böl..