Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Pembe kap

Pembe kap
 

Şimdi senden bana kalan pembe bir kap,

Ne içine hayallerim sığar,

Ne dışına dünyam.

Sadece bir dilim pastan,

Doğum günün için ayırdığım,

Ancak o sığar, o pembe kaba.

Aman dedim kendime ağzını sıkı kapat unutma,

Bozulmasın isterim pastan,

Ya çıkıp da gelirsen doğum gününde elinde mumla,

O zaman ne derim sana,

Aman he sıkıca kapat ağzını bozulmasın pastan.

Keşke tüm dünyanı pembe bir kaba sığdırsan,

O zaman tutardım avcumda kaçmazdın,

O zaman kapatırdım kapağını sıkıca bozulmazdın.

Ama dedim ya elimde kalan sadece bir dilim pastan,

Bir gelsen de bir mum yaksan,

Üflesek eskisi gibi nefesimi nefesine katsam,

İkimizin kalbini de o pembe kaba tıksam…

 

M. Semih KURU

KULLAR

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..