Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Pembeli kız

Pembeli kız
 

Hiç fark etmedim

Pembe o kadar güzel, o kadar zarifmiş,

Yanaklarında görene kadar.

Gül iken hiç sevmez,

Elime alıp okşamazdım.

Bilmezdim güzel koktuğunu,

Dudaklarında gülücük olana kadar.


İnan ki zülfü siyahım,

Pembe sana borçlu güzelliğini.

Seninle sarmalanmış tepeden tırnağa,

Seni makyaj yapmış kendine.

Yanakların renk

Dudakların sevgi katmış pembeye.


Sevgiye nazlım,

Badem gözlüm,

Pembe yanaklım,

A benim sevda kuşum.


Doğa seninle güzel,

Hayat seninle cıvıl cıvıl.


Aşk sensin,


Pembe sensin,

Kırmızı sen,

Sensin hayat,

Rengarenk.


Seni seviyorum,

Buram buram sevda kokan,

Renklerin ilham kaynağı,

Pembeli kız.


Delikanlı

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..