Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Futbol
 

Penaltı da olmasa, ne vardı?

Penaltı da olmasa, ne vardı?
 

Penaltı: Orta hakem vermedi, yardımcı hakem verdi


Öyle bir ilk yarı izledik ki, futbolun adı vardı, kendi yoktu.

Maça, 55. dakikadaki o penaltı da olmasa, Lig maçı demeye bin tanık isterdi.

O kadar “yok” vardı ki, “var”lar gölgede kaldı.

*****

Nelerdi “yok”lar, “var”lar?


22 futbolcu vardı, futbol oynayan yoktu.

Hele, ilk yarıda topa vurma vardı, şut yoktu.

Yere düşmeler vardı, faul düdükleri yoktu.

İtirazlar vardı, kart/lar yoktu.

İtirazlar vardı, kart/lar vardı.

Kalede kaleci vardı, kaleyi tutan şut yoktu.

Ortada üç puan vardı, üç puanı alacak bir oyun yoktu.

Sarı kart/lar vardı, kırmızı kart yoktu.

Yoklar içinde bir penaltı vardı.

Penaltı vardı, tek gol vardı.

Beşiktaş yoktu, üç puanı alan Beşiktaş vardı.

Tribünlerde oturacak yer vardı, pek seyirci yoktu.

Beşiktaş’ta kongre vardı, maçta pek yönetici yoktu.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası’nda yoktu; Türkcell Süper Lig’de vardı.

Bugün Antalya’da Antalyaspor- Beşiktaş maçı vardı.

*****

Güzel bir maç olur dedim, izledim; “yok”ları çok, “var”ları az bir buldum.

Ben mi yanılıyorum, yoksa çok güzel bir futbol mu bekliyordum?

İzleyenler maçta ne buldular?

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..