Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Pencereler

Pencereler
 

Hava kapandı

Yağmur var dışarıda yine..

Penceremde bir tıkırtı

Buğunun ardında kim varki vuran camıma

Siliyorum elimle hafifçe birde bakıyorumki

Karşı penceremdesin

Bu buğu gözleriminmi yoksa camınmı?

Silmeye korkuyorum silmiyorumda.

Yağmur damlalarının arasında ay ışığı yüzünü görüyorum

Heyecanlanıyorum ve bir tebessüm beliriyor yüzümde

Ve gamzemi görüyorum kendi penceremde

Pencerelerden hangisindesin?

Karşı penceremi yoksa benimmi?

Bak kafam karıştı ama düşünüpte irdelemiyorum bile

Aynı buğu gibi

Ya rüyanın en tatlı yerindeyim

Yada rüya gibi, gamzem gibi seni izliyorum

Bir seyirliksin, bir ömre bedel...

Perdemi daha da açmaya korkuyorum. Ya insanlar görürlerse

Ya kaybolursan ve ya ben kaybolursam sende...

O da ne bak ne geldi pencereme

Gri bir güvercin. Beraber izliyoruz uzun uzun

Ve huzurla, Yağmurla senin pencerende yada benim...

Ürkek bir o kadar telaşlı

Titrek bir güvercin

Ya bir gün giderse diyorsun bana ve ben

Dudaklarını kapatıyorum gözlerimle

Sus diyorum. Sus. Ne olur...

Giderse geri gelmezmi dersin?

Uzaklardada olsa, Uzaklardada olsak gelmezmi?

Nefesimden daha bir buğulanır oldu pencerem

Gözyaşlarımı göremiyorsun dimi

Ondandır belki. Nefes alış verişimdendir belki hızlı hızlı

Sonra sonra bir bakıyorum güvercin orda ama sen yoksun

Perden kapalı. Camların buğulu

Ve o buğuda bir el izi

Ordasın, ordaydın, ordaydım...

Ve hep orda olacağım...

 
Toplam blog
: 33
: 399
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Üniversite Mezunu. Tasarımcısı. İlgi Alanlarım ise, Felsefe ve psikoloji kitapları okumayı seviyo..