Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Pencerenin önünde, camın arkasında, hayatın ortasındayım

Pencerenin önünde, camın arkasında, hayatın ortasındayım
 

Gözlerim kapanıyor, iki damla gözyaşım, kayan yıldız yarasından..Yaram acıyor...


Haziran ortası,

Yaşam doğasının ortasında,

Her şey ortalanmış,

Günün orta yerindeyim,

Karşımda deniz,

Kıyısına demir atmış yatlar, tekneler…

*********

Bir pencerenin önünde,

Camın arkasındayım.

Hayatın ortasındayım.

**


Yaşam ile ölümün ince çizgisinde; nabzının attığı yerdeyim

Ağaç yapraklarının yemyeşil aksinde ; deniz sütliman uzanmış,

Ve ben…

Pencerenin önünde, camın arkasında, hayatın ortasındayım.

Hayatın başladığı yer ile ortası arası mesafe kaçtı acaba ?

**

Kaçtım…

**


Bir güvercin kanadında,

Asıldım küreklere,

Yeşil bir denizin ortasında,

Güneşin yemyeşil yaylasında,

Uzandım hayatın ortasına…


***


Ne vardıysa başlangıçtan ortasına acı tuttu kalbimden…

Yaşam ile ölümün ince çizgisinde nabzının attığı yerde, hayatın ortasındayım…

Sen nerdesin ?

Başlangıçta mı?, ortasında mı ? Sonunda mısın ?

Bilmediklerinin,

Görmediklerinin,

Yaşamadıklarının,

Acısına banıp çıktıklarının,

Sevdasına kanıp yandıklarının,

Sevdasıyla gelip yakanlarının…


**


Bir pencerenin önünde, camın arkasındayım,

Yaşamın ortasında…


**


Sokak lambaları, trafik ışıkları vuruyor kente,

Kent ışıl ışıl,

Hayat akıyor.

Yol kenarlarında yürüyenler; hayatı taşıyorlar ayakkabılarında,

Attıkları her bir adımda biraz daha yaklaşıyorlar,

Yakınlaşıyorlar birbirlerine…

**


Işıklı şehir !

Işıl ışıl deniz !

Sevdiğim nerde ?

Ben pencerenin önünde,

Camın arkasında,

Hayatın ortasındayım…


**


Karşıda duran ağaç,

Dalları açılmış doğaya minnet edercesine,

Yanında durak,

Beklesin insanlar,

Başladıklarıyla , geldikleri yer arasındaki mesafe kaçtır acaba ?


**


Kaçtık…


**

Kentin otobüsleriyle,

Süzüldük şehrin ışıklarıyla,

Yanıp sönen bir kentin ışık adasında geceye,

Hayatın ortasına,

Ne vardıysa başlangıçtan ortasına,

Acı tuttu şehrin kalbinden.

**


Yaşam ile ölüm arasındaki ince çizgide, nabzının attığı yerde, hayatın ortasında romantik bir dramanın içinde ağlıyorum yıldızlarla.

Gece uzun,

Kent ışıl ışıl

Pencerem açık ,

Camın önündeyim,

Yosun kokusu bir nefeslik,

Birde rüzgarın hafif dokusu,

Yüzümde gezinen fısıltısı,

Uzaklarda bir yıldız yarası,

Oldu hayatımın ortası..

**


Tan vakti, sessizlik

Yırtarcasına geceyi,

Yıldız yarası oldu kalbimin ortası,

Durgun deniz açıldı çarşaf gibi günün ortasına,

Deniz tuttu kenti,

Kent uyanıyor güne,

Sen tuttun ellerimden,

Ben pencerenin önünde, o ince çizgisinde nabzının attığı yerdeyim, ölüyorum ellerimi tuttuğun yerde : hastanede ; yaşam ile ölüm arsındaki o çizgide yeni bir güne “merhaba” diyorum sessizce…

Uzanıyorum yatağıma,

Ne vardıysa başlangıçtan ortasına asılıyorum yeniden küreklere,

Gözlerim kapanıyor, iki damla gözyaşım, kayan yıldız yarasından,

Yaram acıyor…

Ve ben sütliman denizin aksinde, yaralarımı sarıyorum...

 
Toplam blog
: 43
: 1843
Kayıt tarihi
: 24.06.07
 
 

72 istanbul doğumluyum.  Yağmur yüklü buluttan pamuk şekeri, Yağmurdan sonraki gökkuşağı, to..