Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Pencereye vur tık tık

Bir görünüp kaybolur, bekletirsin gün boyu,

İmza attım geceye, gündüzlerim çok koyu.

Sabahleyin erkenden, ben ayakta sen uyu,

__Görünmedi bak yine, pencereye vur tık tık,

__Şu ruhumda yaşarken, yıldız gözlüm haydi çık!

 

O ağzından bal akar, ateşler yürek yakar,

Büyülerken endamın, mis gibi de yar kokar,

Yok, sevmenin sınırı, sınırı aşklar yıkar,

__Bir ömürlük muhabbet, gözlerime bak sık sık,

__Kanımdaki kıvılcım, tutuşmadan haydi çık!

 

İnat senin inadın, söyle bana Laz kızı,

Aktı gümüş ırmaklar, geçer mi ki bu sızı,

Yörüngende gezerken, bin üç yüzdür hep hızı,

__Sarhoş oldum içmeden, dik şişeyi dik lık lık,

__Gül suyuyla yıkandım, gör karşıma öyle çık!

 

Çok konuştu bu dilim, yaptıysa sürç-i lisan,

Tüm asrın incisidir, Hüseyin ile Hasan…

Sevgiyle karılmışsan, kalmayacak hiç tasan,

__Bekliyorum ben hala, bu inadı artık yık,

__Şu kavuşma ateşi, aç kapıya Can ol çık!

 

Kıta kıta dolaşma, gör bendeki bu farkı,

Aşk zırhını kuşandım, dönüyor kalbin çarkı,

Bu fanatik yalnızlık, hiç bitmeyen o şarkı,

__Süründürdün günlerce, sabır etme artık bık,

__Kapının arasından, kız bir kere olsun çık!

 

H. Hakan KURTARAN

22.11.2012- Denizli

 

 
Toplam blog
: 19
: 201
Kayıt tarihi
: 23.01.10
 
 

04.09.1959 yılında Denizlide Dünyaya geldim. İlkokulu Ortaokulu Denizli de, Liseyi Burdur da biti..