Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Pendik'i kıskanıyorlar!

Altmış yedi yılından beri Pendikli olan bendenizin gazetelerdeki bir haberden sessiz kalması beklenemezdi!

“Sayısal Lotoda büyük ikramiyelerin büyük oranda Pendik’e çıkması dikkat çekiciymiş!”

Pendik’i kıskanıyorlar!

Ankara’nın Çankaya’sına, Antalya’nın Muratpaşa’sına gelince ses yok!

Aslında Pendik’in büyük ikramiyelere ihtiyacı yok kardeşim! Kuruluşundan beri büyük ikramiye vurmuş ilçemize zaten!

Laf aramızda sonuçlara baktığımda “Büyük ikramiye çıkan il- ilçeler” hanesinde Pendik’i görünce heyecanlanıyorum!

“ Ceketimi getirin bana, çabuk! “

“Nereye?”

“Telefon geldi!”

Sayısal oynadığımdan evin haberi olmaz! Bakarsınız büyük ikramiye çıkar mıkar, evin haberi olmasın!

Her zaman söylerim!

“Bu eve haram lokma giremez!”

Tüm planlarım hazırdır!

“Ya bu saatte de iş için çağrılır mı adam ya! Beni çağırıyorlar Ukrayna’dan!  On tane villa işi var! Bir yıl gelemem hanım! Pasaportumu da getir dolaptan! Yaşasın Turuncu devrim !”

“Gitme! Zarar eder dönersin!”

“Bu kez zarar etmeyeceğim hanım! Hem edersem de size bir zararı olmaz! Haydan gelmiş huya gider misali!”

“Hep de huya gider şimdi!”

“Huysuza gitmesin yeter ki! Dert etme!”

Pendik’i kıskanmayalım!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..