Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Pendik Lisesinin pilav günü!

Pendik Lisesinin pilav günü!
 

Geçtiğimiz pazar günü Pendik Lisesinin pilav günüydü!

Ben şahsen pilav günlerine karşıydım ama işin içinde kırk yıllık arkadaşlarla buluşmak olunca kararımı

ileri bir tarihe erteledim!

Cenaze olur etli pilav dağıtılır!

Mevlid olur etli pilav dağıtılır!

Düğün olur etli pilav!

Sanki Taylandda yaşıyoruz ya! Memleketimin pirinçten başka nimeti yok gibi!

Bahçeye girdiğim anda Milliyet Blog'un değerli üyesi Şükran Okyay Hanımefendiyi görmem keyfimi kat

kat artırdı!

Hemen oracıkta blog ve facebook ortamından güncellemeler yaptık! 

Sınıf arkadaşlarımdan bir tek ben değişime uğramamışım! Kimseyi tanıyamadım! Çoğu beni tanıdı!

Bunu içimdeki gençlik ruhuna bağladım!

Bol bol resim çektirdik!

Gördüğüm kadarıyla koca Pendik Liselilerin içinde en geniş kadrolu katılım bizim sınıftan oldu!

Bundan da gurur duydum!

Arkadaşlarla daha sık buluşma dileğiyle pilav yemeden vedalaştık ayrıldık.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..