Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Penicillin

Güneş şafağı okşayarak doğuyor ve ötelerden bir ses işliyor sabaha

Uyanıyor yolcular, miskinliğinde sarhoşluğun

Anneler açıyor perdeleri, ışık eziyor hırpalıyor tuzlu tenimizi

Değişim özünde hayatın,bitmeyen şekiller yolda ,kılcal inceliğinde

İzle beni çocuk, gölgelerin kralı bu dünyayı yüklendi

Doğruluk denizine akıyoruz süratle, bir damlanın içinde gizli bu ihtişam

Korkma yürü yüzyılların eseri senin içinde, tüm kodlar başından aşkın zirvende

Evet bazen yorulacaksın, kıracaklar kalbini, sen sus diyecekler.

Ve işlerine geleni yükseltecekler, elmas çamura düşecek

Aşık olacaksın acemi ve ürkekçe, türkülerin, efsanelerin büyüsünde

Kan düşecek masumiyetine, leke leke beyazdan mora unutulacaksın.

Ölüler her gece aklını yiyecek, türlü rüyaların merkezinde kalbin sıkışacak

Ama sen büyüyeceksin tek olduğun için;

Mücadelede herkes önde, dışardayken sen, girmem o kirli sokağa

Rahat bırak beni kral yolum uzun daha da uzatma

Bilirsin düşeni ve avlarsın o anda dehşetin birde sivri dişlerin

Hayır bu sefer yolunda ölmeyeceğim, yaralarım kanıyor sen görme diye koşuyorum karanlığa.

Hatırlarmısın kuştüyü bulutların üzerinde akışımız,ı maviye birden düşüşümüzü

Kutsal günlerin var yüzlerinde gezindiğin yıldızlar tarihinde.

Toprak deşilmeli derdin; öfke, hırs, kavga, isyan, direniş, suskunluk…

Artık orağa gelmeli her olgun başak.

Kandıracağım seni, iklimlerin yeri değişir gibi bozulurken özümüz.

Masal bitti çocuk sus dinle

Anladım ki sen parlayan ışığın; yani yıldızın öyküsünü bulmuşsun.

Yağmurlu bir gece öfkeli yıldırımlar ve kulak yırtan gök gürlemesi,

Ve yavaştan dağılan kurşini bulutlar arasında kaybettim gençliğimi

Ben hapislere düşmedim, sevgilim de olmadı, hatırlananda olmadım

Saklandım, böyle dedi mesih, dadandı sefil ruhuma yıllarım gün oldu.

Yaşlandım bilmeden zaferin kıyısında altından adımlarla yürüdüğümü.

İşte böyle birileri yaşarken emerken hayatın vitaminini

Ben küfdüm neden sonra penicilin oldum

Uzatmaya hacet yok ne ben yolumu buldum ne de yolunu bulanlar…

 
Toplam blog
: 18
: 60
Kayıt tarihi
: 24.06.16
 
 

Uşak Lisesi mezunu olup yazmayı seven birisiyim. ..