Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '10

 
Kategori
Sosyoloji
 

Perdeler

Dur sevgilim,

Gitmeden pencereleri kapat.

Sensizlik, birde üzerine rüzgar,

Çekilir birşey değil inan bana.

Sen gittikten sonra kapatırım ben perdeleri,

Ağladığımı kimse göremez merak etme.

Bende uyurum, biraz resimlerimize bakayım ondan sonra.

Hani güzel bir hafta sonun ardından çektiğimiz bir fotoğraf vardı,

Şimdi sıra onda işte.

Bakıyorum da.

Gözlerinde gecenin yorgunluğu,

Sesin ha titredi, ha titreyecek.

Ağlıyormusun? Dur ağlama!

Daha perdeler açık.

Kimseler görmesin mahremini.

Ben seni mahremiyetimiz adına sevdim.

Ben seni perdeler açıkken bile sevdim.....

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..