Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Performans Ödevi Kalkıyor

Milli Eğitim Bakanlığının performans ödevlerini kaldırmasına en çok ben sevindim.

Karnelerden iki hafta önceydi.

Ertuğrul Ata yanıma geldi.

“Sana iş çıktı baba?”

“Ne işi?”

“Stadyum maketi yapacaksın! Beden Eğitimi dersi performans ödevim!”

“Ne zamana lazım?”

“Yarına!”

“Oğlum niye daha önce söylemiyorsun bunu? Nasıl yetiştireceğim şimdi!”

“Sabaha kadar bitiremez misin?”

Arşivimdeki bütün küfürleri bitirdim!

“Hemen boyalarını getir. Kalem getir, tutkal getir! Hanım sen de mukavva bul! On dakikaya kadar hazır olsunlar!”

Kale direkleri uğraştırdı beni!

Gece yarısına doğru bitirdim!

“Bak bakayım nasıl oldu?”

Gözünü zor açtı!

“Hani bunun tribünü yok?”

“Bizim köyün stadı dersin!”

“Olmaz baba! Saraçoğlu’nu yapman lazım! Hem sonra futbolcuları da yapacaksın!”

“Deli etme beni Ertuğrul!”

Sabaha kadar uğraştım bitirdim!

Okuldan geldiğinde uyandım!

“Ne oldu Ertuğrul? Kaç aldın?”

“ Seksen beş baba! Eğer Türk Telekom Arena’yı yapsaydın kesin yüz alırdım!”

“Oğlum Saraçoğlu varken o yapılır mı? Hocan Cimbom’lu muydu yoksa?”

“Evet!”

“Nasıl Hendekli hoca bu lan! Hendek’ten Cimbomlu çıkar mı? Bizi kandırmasın?”

“Yok yok, hemşerim diyor bana baba!”

Evet, olay bu!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..