Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
Otomobil
Okunma Sayısı
931
 

Performans ve yakıt dengesi.

Performans ve yakıt dengesi.
 

Yakıt sarfiyatı düşük olan araçlar şehir içi kullanımlar için tercih nedeni olsalarda sollamalardaki başarısızlıkları gözardı edilemez.
Çünkü sollamalarda aralara girmek bile performans gerektiren bir konudur.
Ben bu korkuyu yaşamış ve önümdeki tır şöförünün geç ya da bekle işaretlerine muhtaç duruma gelmiştim.
Tır şoförü eliyle beni geçebilirsin işareti verdiğinde daha yarısına gelemeden aniden bir otobüs ile karşılaşmış ve dualar etmeye başlamıştım.

O gün söz vermiştim kendime,kullanacağım otomobil illede performanslı olacak diye.

Sizlerinde ilk bir kaç saatlik tahammül sonrasında hız limiti sınırlarını aşmadan yasal sollamaları yapmak zorunda kalacağınıza eminim.

Aksi halde 100 km limitli bir yolda düşük hızla seyreden araçları bile sollayamama korkusu sinirlerinizi yıpratacak ve kamyonların arkasına takılıp yedi saatlik yolculuğun on saate çıkmasına neden olacaktır.

Karşıdan hızla gelen bir otomobilden önce aralara girmeniz gerekebilecektir çünkü!

Bu düşüncelerim doğrultusunda konforlu bir otomobilin rahatlığı ile Performans ve yakıt dengesini oluşturmam pek kolay olmadı.

İyi bir gelişme olarak günümüzde yüksek tork ve yüksek beygir gücü üreten büyük araçlar yeni yeni göze çarpmaktalar.

Gerekli araştırma ve test sürüşü yapmadan hiç bir aracı satın almayınız.

Ve hiç bir zaman otomobillerin alımlı görüntüsüne aldanmayınız.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Eskiden hızlı arabalara binmek keyif veriyordu..Bir kaç kere direkten dönünce ayaklarım suya erdi..Şimdilerde konfor arıyorum….

Ali Gülcü 
 20.01.2008 22:21
Cevap :
Ali bey haklısınız ama otoyollarda peformans şart.Şehir içi kullanımlarda sürüş keyfini dizginlemek şartıyla tabii ki.Saygılar.  21.01.2008 1:13
 

ulkede yasarken tuhaf bir dusunce ile otomatik arac almazdik.Sonra ilk 200E aldiktan sonra baska arac turu kullanmamistim.Bu ulkede SVU gozde.Benim favorim explorer veya Grand che. aslinda istesenizde 55 mil siniri olan ve mutlak uyulan bir ulkede hiz yapmak ne mumkun.Ancak yollardaki aston martin'lerde fena durmuyor dogrusu. Saglikla

Newyorker 
 20.01.2008 18:26
Cevap :
Grand che 4.2 motor galiba hiç işimiz olmaz hocam.Hiç kontağı çevirmeseniz bile aylık 500 00 ytl vergi ve kasko tutar.Türkiye şartları için en tutarlısı 1.6 125 bg tercihidir.Yorumunuz için teşekkürler. Selamlar..  20.01.2008 20:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1021
Toplam yorum
: 4165
Toplam mesaj
: 254
Ort. okunma sayısı
: 1591
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster