Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '06

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Peri olmak istiyorum...

Peri olmak istiyorum...
 

Ben bazen peri olmak istiyorum. Nasıl peri olunur, vakti, saati, yaşı, okulu, var mıdır acaba ?.. Birde sihirli değneğimin olmasını.. Dokunduğum her şeyi değiştirecek bir değnek. Düşüncem masal gibi oldu ama.. Ara sıra böyle masallara da ihtiyacımız var.

Yoo öyle tv lerdeki perili cadılı flimlerden etkilenip söylemiyorum bunu... Zaten onları izleyecek ve etkilenecek yaşta da değilim...

Ben periyi aç çocuklar için, hasta olup tedavi olamayan çocuklar için, okula gidemeyen, sağlıksız koşullarda yaşayan tüm insanlar işsizler, mutsuzlar çaresizler için olmak istiyorum..

Bir peri düşünün ondan her dileğinizin gerçekleştiğini.. Kimbilir herkesin ne dilekleri olur değil mi..

Kimi kavuşamayan sevgilisine kavuşmayı, kimi ayrı olan anne babasının birleşmesini, kimi bir lokma ekmek kimi iş diler, kimi aş... Kimi ev ister kimi sıcak bir yer... Ne kadar büyük bir mutluluk birilerini mutlu etmek.

Helede çocuklar. Onların ne masum dilekleri olur değil mi ? Kimi boyum kadar bebek der, kimi kocaman tekerlekli araba, kimi bilgisayar, kimi çukulata.. Kimi derslerinden hep iyi almak ister... Keşke... Keşke... Peri olsamda bunları yapabilsem..

Tüm yolsuzlukları, düzensizlikleri yamuklukları düzeltecek bir değnek... Daha birçok neler neler...

Hayal bu ya...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..