Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '20

 
Kategori
Şiir
 

Peri tozları

RÜYA

Sen olmadan sana anlattıklarım

Senin olmadığını,

Bağıra bağıra sustuklarım, sorduğum sorularım

Eksik yanım, anlatamadıklarım

Bir duysan sana neler söyler içim

Beklediğim

Gözlerim açık rüyam SEN

Sen varmış gibi

Elim yüzünde tenin sıcaklığı avuçlarımda

Sen Yanında kırların içinde  gezintiye çıktık

Ben seni yeşillere anlatırken, çicek açtılar.

Kalbimde,

Nisan yağmurları işveli işveli

Uyanmasaydım biraz daha  ruhumun açlığı

İçimde neler gizli

 Her sözümde  kırılan kalbim

Anlatıp duymadıkların

Neler anlatırlar

Gözlerim pencere, kapı tıkırtısında

Anlattıklarım  özlediğim SEN

Ben en çok sana anlattım kendimi

Beni an az sen anladın

Yine de kollarında

Milyonlar aşk derken, ben

Aşk uğruna yenilmem doğa üstü güzel

Bu gün peri tozlarına dileklerim

Gülüşlerin

Sıçak buselerin,

Birgul

 

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..