Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Carolina Isolabella Özgün

http://blog.milliyet.com.tr/carolinaozgun

20 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Perim

Perim
 

Savurdu kara pelerinini
Aldı beni eteklerine
Durduramadım gözlerinin siyahını
Aktı, baktı, coştu gözlerime

Değneği ile omuzlarıma dokundu
Bir kalemle elime buyurdu
Parmaklarım sessizleşmişti oysa
Şimdi içime yeniden bir coşku doldu

Kırlaşan sözler siyaha dolandı yine
Belki binlerce yazılışlarından farklılaştı yine
Aklıma esinlenme düştü
Düştü rüzgâr ah yine düştü

Gelmezsin sanıyordum oysa
Gittin ve bittin sanıyordum oysa
Bir daha hislenmem sanıyordum oysa
İşte yine bak haklı çıktın sonunda

Savur pelerinini
Uzat eteklerini
Bak gözlerime
Ak zihnime

20.03.08
Carolina Isolabella Özgün

 
Toplam blog
: 144
: 676
Kayıt tarihi
: 21.09.06
 
 

İstanbul'da yaşayan bir levantenim, yeni özler, sözler, gözler tanımayı, farklı bakış açılarını p..