Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Pervâne Yüreğim

Pervâne Yüreğim
 

sükût ikrardan gelir denir
susuşum kabullenişim değil /çığlığım benim
bir karanlık ayna içim
göremiyorum kendimi neresinden baksam
 
ışığımı arıyorken
içimi ezen bir bakış fırlıyor içinden
göğsüme sapladığı hançer 
ferimi söndüren, beyazımı karalayan
yüreğimi ateşinde kilitleyen sözü(nde)
yollar çıkmaz/ yıkık köprü
 
payidar kalacak olan
geri alınamayacak dilden çıkan
harlanan ateşte sağaltılamıyor bir türlü sızım
 
timsah gözyaşlarım olmadı benim hiç
hem içimde hem dışımda aktılar hep
madalyonun iki yüzü de aynı dünyam
değiştirmedi beni hayat aynam
ne pinokyo oldum ne de külkedisi
 
kör ve sağır bakanların elleri dolanıyor
kör yarasalar uçuyor yürek boyumda
ağız dolusu kanlı söz dökülüyor kalbimin sarnıcına
 
kanıma karışınca zehirleri
kanatlanıp uçacak sevinçleri
ben görmeyeceğim naralarını belki
duman kesecek gözlerimi
yaktıkları anızın bir parçasıyım çünkü
yangında en son görecekleri 
dikenini batırdığı gülün, soğuğunda üşüyen
kanatları kırık kuşun yüreğinin gölü 
apak bir gökyüzü
 
ömrüm boyunca pervane olan yüreğim
ağla ağlayabildiğin kadar,
öleceğini sandığın günler de geçmedi mi
 
10 Mart 2010
 
Hâdiye Kaptan
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir. 
 
 
 
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....