Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Pervane

Pervane
 

http://www.haletiruhiye.net/2010/04/pervane-boceginin-hikayesi.html


kocaman karanlıktayım

yine ışığım yok
 
önce uçmaya
sonra uyumaya 
çalışıyorum
genellikle unutmaya
 
düşünüyorsun yer yer
sağanak sağanak hissediyorum
şirin bile geliyorum
dalga geçiyorsun daha çok 
üzülüyorum
 
diyemem ki kırmayacağım bir daha
üzmeyeceğim seni
dürüstüm
çok mutlu etmeye çalışacağım seni
 
Korkumu anlamıyor musun? 
Görmüyor musun çocukluğumu? 
Mantığı olur mu? 
 
Hissetmiyor musun? 
 
koca bebekliğimi
hem de en kocamanından balonumu
 
Görmüyor musun? 
 
korkuyorum
sensizlikten
 
Yaşamak...
Nefes almak...
 
daha çok, 
daha çok, 
daha çok,
istiyorum
 
seni sevmek...
aşık olmak...
bir sarılmak...
ve bir daha bırakmamak...
 
Daha çok, 
Daha çok, 
Daha çok,
Diyorum! 
 
uyanıyorum,
kocaman bir karanlıkta kalıyorum
 
"Hani nerede benim Işığım? " diyorum
 
kayboluyorum
ışığa uçuyorum
yanıyorum
düşüyorum
ölüyorum
 
dünya başka yanıyor 
sen başkasına
biliyorum
bir pervaneyim
 
Ama kısaca ben diyorum,
Seni çok seviyorum.
 
Ufuk Çelik
 
Toplam blog
: 8
: 133
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

Gökyüzü ve deniz benim adım, kimileri "gözerimi" dahi der, ki onlar benim canım. Toprak ile birleşti..