Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Mizah
 

Pervez Müşerref, yanıma geliyor!...

Pervez Müşerref, yanıma geliyor!...
 

.......müşerref -(karikatür:Celal)


Memleketinden sürülen Müşerref'in Büyükada'ya geleceğini duyar duymaz, gerekli hazırlıklara başladım. Bahçivanım Gagavuz İsmail'i derhal işten kovdum. Müşerref'i ayda 100 dolar gibi dolgun bir maaşla çalıştırmayı düşünüyorum. Ne de olsa eşşekten düşen, eşşekten düşenin halinden anlar! Bildiğiniz gibi geçenlerde Büyükada Lunapark mevkiinde eşşekten düşmüştüm bendeniz cennet kuşu...

Kendime ait bir arazim yok ama, balkon orman gibi... Tarzan ve maymunu "şebek çiki"yi atsam rahat rahat yaşarlar.

Pervez'le çok iyi anlaşırım. İki aydır damın ucuna bir çivi çakmam gerekiyor, ama düşerim korkusundan çakamıyorum. Pervez'de asker talimi olduğundan ona çaktırırım. Benden iyi patron bulamaz vallahi, kanki oluruz belki!.. Doktorumun tavsiye ettiği, her sabah 250 şnavı çekmekten de bıktım, Pervez'e çektirtirim artık. Marmaris'teki manevi kardeşini de çağırırız, tavla atarlar.

Dün, boşuna demedim ben "BANDO TAKIMI" kuralım diye,bakın işte günü geldi.

İlk icraatımız, kısmetse Müşerref'i karşılamak olacak... Fena mı?..
Karşılama müziği;Trakya karşılaması!...

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..