Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Pes ettim artık

Pes ettim artık
 

pes-ettim-artik


 

Pes ettim artık
isyan bayrağını çekmişsem gönderine.
Bu kadar... 
benden bu beden.
Ayrı düşmüşken birbirinden.
Hani biz...
Birbirinden habersiz o ikimiz...
Bu kadar...
Benden bu beden.
Gul bile yorgun düşmüş, sevilmekten ölesiye.
Ölüm bile vurup kendini, içmis kanını ölesiye.
Sağlıcakla uğurlamış uzaklar birilerini. 
Ve terketmiş limanlar gemilerini.
Bense kendimi yamalayıp,
Müebbete vurdum yureğimi.
Bu kadar... 
benden bu beden bu kadar.
Bu kadar çaresizce susmuşsam...
Bu kadar...
Benden bu kadar...
 
Artık büyük bir dilek tutacağım,
bir dilek ağacına kendimi asacağım...
 
Bahadır EREN
 
Toplam blog
: 3
: 1103
Kayıt tarihi
: 27.12.12
 
 

Bilkent Üniv Bilgisayar Müh. - Java&coding ..