Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

01 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Pes...(Hala beni seviyor musun diye soruyorsan ne diyeyim sana PES...)

Pes...(Hala beni seviyor musun diye soruyorsan ne diyeyim sana PES...)
 

PES…
Türk sanat müziksiz bir güne
Sensiz bir rüyaya
Öpemediğim
Güngörmüş dolgun ve duygulu
Bir dudağa ne denir?
Pes…
***
Kendi kendine çekilir mi?
Bu koca ömür
Her akşam bir kır meyhanesinde
Sabahlasam da
Hiç işe yaramıyorsa
Sensizliğe buna ne denir?
Pes…
***
Bugüne kadar örümü verdim sana
Yüreğimde ne kadar
Güzellik sevda varsa
Serdim önüne ikiletmeden
Hala “beni seviyor musun” diye
Soruyorsan ne diyeyim sana?
Pes…
***
Bak yine geldi sonbahar belki
Yarın
İlk yağmurlarda yağacak
Toprak kokacak
Her yanın
Ben giderken
Hala baharı bekliyorsan
Pes…

Erdoğan ÖZGENÇ
Adana 01.09.2014 17.55

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..