Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

Peş peşe yazı yollayanlar böyle olacaklar!

Peş peşe yazı yollayanlar böyle olacaklar!
 

Bilmem farkında mıyız?

Canımız ne zaman isterse o zaman yazı yolluyoruz Milliyet Blog'a..

Kimimiz günde beş yazı, kimimiz üç yazı, bazılarımız da haftada bir yazı yolluyor kimimizde iki günde bir yazı.

Acaba bunun normali nedir diye oturup da hiç sağlıklı bir şekilde düşündük mü?

Hem yazılan yazıların okunabilmesi açısından, hem de diğer yazı yollayan arkadaşlarımıza haksızlık olmaması açısından...

Acaba diyorum bize bu konuda yine önderlik edebilir mi Milliyet Blog yetkilileri?

Bunun bir normali olmalı değil mi? Yani hakkı neyse bu işin onu yapalım...

En azından ben kendi adıma böyle düşünüyorum..

Daha kaliteli yazılar yazmak ve paylaşmak adına!

Bu arada sizlerin değerli fikir ve görüşlerinize de talip olduğumu bilmenizi isterim?

Bakınız arkadaşlar benden söylemesi sabiş demedi demeyin!

Eğer bizler, sabah akşam gece gündüz demeden ''PEŞ PEŞE'' Yazı Yollarsak ''İŞTE BÖYLE'' Olacağız!

Sonra mı?

Desturlu bir şekilde yazıp paylaşırsak daha bir kalem duruşlu olmaz mıyız?

Çok yazı yollayanlar, size söylüyorum.. Affınıza sığınarak yine bir cahillik ettim işte :(

Melekler yesin bizleri inşallah :)

sabiş

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..