Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Magazin
 

Petek Dinçöz, boşanması dillere pelesenk oldu yahu…

Petek Dinçöz, boşanması dillere pelesenk oldu yahu…
 

Kral TV ve Kral FM'in ortak canlı yayınına katılan Petek Dinçöz, bakın neler dedi?

Eski eşinden boşanmasının gerçek nedeninin eşinin ihaneti değildir.

Asıl boşanma nedenimiz Can'ın Antalya'ya gitmesi de değildir.

Yahu o değil, bu değil ne peki?

Yanlış uçağa binip Antalya'ya gittiği zaman çok sinirlendim ve "Eve gelme seni mahkemeye vereceğim dedim. O da 'Ver' dedi. O konuşmadan sonra 5 gün eve gelmedi.

Arkadaş! Adama eve gelme denirse ne yapacak? Eh tabi gelmez…

Ben bir hırsla o gün için eve gelme dedim ama o 5 gün eve gelmeyince bende boşadım.

Hayda! Gelme demiş ama süre vermemiş. Eğer erkeğin firarı 5 gün yerine 1 gün olsaymış, durum başka olurmuş…

Aslında boşanmayı düşünmüyordum. Eğer ertesi gün eve gelseydi onu affederdim.

Nerden bilsin ki 1 gün tolera edilebilir ama 5 gün mümkünatı yok olmaz deneceğini… Eğer bilseydi boşanma yerine herhalde gelirdi…

Dile kolay 10 yıl geçirdik, evlenince düzelir diye düşündüm ama düzelmedi.

Bu ne şimdi yahu?

Bence Türkiye öyle bir boşanma olayına ilk kez tanık oluyor…

Ama ben çözdüm olayı… Bence her iki cenahta boşanmaktan pişman ama geri nasıl dönüleceğine dair formül bulamıyorlar…

Bunu da çözdüm. Arabulucu bir elçi atasınlar… Malum elçiye zeval olmaz derler ya… Bu işi savaş yerine diplomatik yoldan çözsünler artık yahu…

Can Tanrıyar ise neler dedi?

Desin ki ben artık Can'ı sevmiyorum.

Bu aşk benim için bitti, sevgim bitti.

O zaman aramızdaki bu espriler de biter.

Ha işte ben de sabahtan beri espri yaptım. Ne zaman bu mevzu kapanır benim de espri yazılarım biter…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/14 Haziran 2010

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..