Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Magazin
 

Petek Dinçöz, Can Tanrıyar atışmasında 2 nci perde...

Petek Dinçöz, Can Tanrıyar atışmasında 2 nci perde...
 

Bir gazeteye Can Tanrıyar, bakın neler dedi?

Evlendiğimizde Petek gece hayatım biter diye bekledi. Ancak biteceğine arttı. Kötü bir alışkanlıktır…

Şu an tersi oldu. Boşandıktan sonra gece hayatını azalttım. Evliyken tadı varmış, bekarken tadı yok. Evde bekleyenin varken, eve dönme zorunluluğu olduğunda daha bir heyecan veriyormuş. Tamamen serbestim ama o kadar keyifli olmuyormuş.

Artık Petek evinde rahat uyuyabiliyor, beni beklemiyor. Ben de tam tersi, sabahlara kadar gezmiyorum erkenden eve dönüyorum. İnsan sıktıkça kaçar, hayat böyledir. O serbestlik var ya 'Oooh ister eve giderim, istersem gitmem' diye. O serbestlik beni çok erken saatlerde eve döndürmeye başladı. Gittiğim bir sürü eğlence yeri vardı, 10 gündür adım atmıyorum.

Bana karşı yanlış hiçbir şey yapmadı. Evliliğin bitmesinin sebebi benim gece hayatımdı, doğrudur. Aşk ve sevginin ötesinde olağanüstü bir alışkanlık oluyor 10 sene sonra. Biz 3 gün bile ayrı kalmamıştık.

Gelelim benim yorumuma…

Can Bey, sürekli zig-zag yapıyor. Bu ayrılık içine sinmiş durmuyor. Önce evden kaçmama neden olan Petek Hanım’dır diyorken şimdide geçiverdi kendine… İşte kötü alışkanlıkmış, işte gece hayatıymış…

Aslında tekrar bir arada olma isteğini, şu ifadeleriyle kökten yok ediyor…

Nasıl mı?

Artık Petek evinde rahat uyuyabiliyor, beni beklemiyor. Ben de tam tersi, sabahlara kadar gezmiyorum erkenden eve dönüyorum.

Ehheee böyle dersen Can Bey, ne olur? Tekrar bir araya gelinirse yapacağı şey eve geç dönmektir.

Bir araya gelemeyiz şarkısının öyküsü olmuştur bence…

Yukarıdaki ifadelerin daha Türkçesi ne yardan ne de serden vazgeçmek istemiyor…

Petek Hanım, evde kalsın,

Eheeeee…

Can Bey, sağda solda cirit atsın,

Eheee…

Ehesi yok, işte bu düzen sürsün gitsin…

Petek Hanım, bunu kabul etmez herhalde…

Valla, orası meçhul…

Niye?

Petek Hanım, sanat dünyasında popüler şarkıcı olarak basamakların üstlerinde duruyorsa; Can Tanrıyar Beye çok şey borçludur.

Nasıl yani?

Kim ne derse desin; Can Bey olmasaydı Petek Hanım bugün mankenlik yapıyordu ve unutulmaya yüz tutuyordu…

Petek Hanım, Can Beyi artık tiye almaya başlamış…

Nerden çıkardın?

Bugün Twitter’da okudum. Bakın Petek Dinçöz Hanım neler yazmış?

10 Haziran saat 16.00 Mehmet’in Gezegenindeyim… Acaba pufidiklerle mi gitsem? :D

Hani Can Bey evde pufidik terliklerle dolaşıyor, hiç seksi durmuyor demişti ya… İşte o söze gönderme yapıyor…

Neyse uzun sözün kısası; artık bu beraberlik zor dostum zor…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/08 Haziran 2010/Bucak-Burdur

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..